V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta in kataloška prodaja), iz kakršnegakoli razloga vrnete v 14 dneh od prejema. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (vračila) blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži. Če je kupec izdelek že uporabil, odstop od pogodbe ni več možen.

Za izdelke, ki so izdelani individualno, po željah in naročilu kupca, podjetje žal ne more zagotavljati vračila kupnine in ne more razvezati pogodbe. Taki izdelki so posebej označeni.

Vrnitev kupnine bo izvedena takoj, ko je postopek odstopa od pogodbe zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe;
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat;
  • za časopise, revije in periodične publikacije.

Reklamacija / Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek. To pomeni, da lahko kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku, in sicer v 2 mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po 2 letih od prevzema, pa ponudnik ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Napaka je po ZVPot:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Način vračila

Ob vračilu mora kupec priložiti: kopijo računa, izpolnjen obrazec za vračilo in drugo dokumentacijo (v kolikor je potrebna). Obrazec za vračilo blaga najdete na tej povezavi. Kupec lahko blago vrne tako, da ga osebno prinese na sedež podjetja ali pa pošlje po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.